četvrtak, oktobar 06, 2022

Humanost Metalca i Konstrakte

Ono što se spekulisalo u domaćoj javnosti, sada je dobilo svoj epilog – najpoznatiji set za pranje ruku se našao u prodaji. U dogovoru sa predstavnicom Srbije na Evroviziji, Anom Đurić Konstraktom, kompanija Metalac je proizvela limitiranu seriju setova za pranje ruku, a sav prihod, koji bi mogao da dostigne i 2,5 miliona dinara, odlazi ''Nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka'' NURDOR. Popularni set Konstrakta poklonila je i patrijarhu Srpske pravoslavne crkve.

Stotine hiljada pratilaca na društvenim mrežama i okupljanje javnosti oko jedne umetnice, lavora i bokala, a potom i jedne kompanije koja je, neočekivano, okupirala deo pažnje na istoj temi – verovatno će se prepričavati, ili proučavati, kao nesvakidašnji primer komunikacije i sociološki fenomen. Zvuči jednostavo, a nije - najpre je Konstrakta, napravila pravu revoluciju izvođenjem i aranžmanom za pesmu ''In corpore sano'', kojom se plasirala na ''Pesmu Evrovizije''. U njenom neobičnom nastupu  svoju ulogu su neočekavono  dobili starinski bokal i lavor za pranje ruku. Metalac je odlučio da se ''poigra'' sa ovim davno zaboravljenim proizvodima koji se ne proizvode već 30 godina. Namera je bila da taj, sada već unikatni komplet, pokloni Konstrakti. Za Twitter zajednicu to je bio okidač za novu ''eksploziju komunikacije'' koja se prenela na sve online i offline kanale. Konstrakta je rado prihvatila poklon i Metalčevom bokalu i lavoru rezervisala mesto u Torinu. 

I šta ćemo sad? – pita se umetnica na kraju svoje ’’In corpore sano’’.

I šta ćemo sad? – pitao se I Metalac pa je odlučio da vanredno proizvede limitiranu seriju lavora i bokala i prihod opredeli u humanitarne svrhe.

- Metalac je od samog početka svestan da mu se ponovo desilo čudo na društvenim mrežama i da toga sigurno ne bi bilo da nije reč o uspehu Konstrakte i njene pesme. Procenili smo da je najpoštenije da kao društveno odgovorna kompanija ovu priču zaokružimo zajedničkim humanitarnim gestom – izjavila je ovim povodom Jelena Mijatović, direktorka Metalac Digitala.

I tako je, u dogovoru sa predstavnicom Srbije na Evroviziji, kompanija Metalac je proizvela limitiranu seriju lavora i bokala, identičnih onima koje će Konstrakta poneti sa sobom u Torino. Bokal i lavor sada dobijaju humanitarni karakter. Naime, kompletan iznos koji bude prihodovan prodajom limitirane serije od 500 setova, biće doniran ''Nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka'' NURDOR. 

Humanitarna akcija Metalca i Konstrakte započeta je objavom 18. aprila i traje do 10. maja. Porudžbine se primaju kao ''preorder'' putem internet prodavnice www.market.metalac.com. Preuzimanje setova će biti moguće od 25. maja, u jednoj od 80 prodavnica Metalac u 60 gradova u Srbiji. Cena je 5.000 dinara i ukoliko se proda svih 500 setova, Metalac će u humanitarne svrhe uplatiti 2,5 miliona dinara. Sudeći po reakcijama na društvenim mrežama, tako će i biti. Već prvog dana prodato je 130 setova.

Pridružite se humanitarnoj akciji – da nam deca budu zdrava: https://www.market.metalac.com/nase-price/konstrakta-metalac